Periode: Juli 2010 – April 2014
Locatie: Zwijndrecht, België
Beschrijving van het project: Tijdens mijn eerste jaren bij DEME Group werkte ik op de helpdesk, waar ik verantwoordelijk was voor het leveren van IT-ondersteuning aan medewerkers. Dit omvatte het oplossen van hardware- en netwerkproblemen, evenals het bieden van ondersteuning op verschillende niveaus (1st, 2nd en 3rd line).
Belangrijkste taken:
- Bieden van IT-ondersteuning op 1st, 2nd en 3rd line niveaus
- Oplossen van hardware- en netwerkproblemen
- Werken met monitoring- en inventarisatietools
- Troubleshooten van netwerkproblemen aan boord van schepen
- Geven van introductieklassen aan nieuwe medewerkers
Resultaten:
- Verbeterde responstijd en efficiëntie bij het oplossen van IT-problemen, wat resulteerde in een hogere tevredenheid onder de medewerkers.
- Implementatie van geavanceerde monitoringtools, waardoor problemen proactief konden worden geïdentificeerd en aangepakt.
- Succesvolle introductie van nieuwe medewerkers, waardoor zij snel en effectief aan de slag konden met de IT-systemen.